ΑΓΟΡΕΣ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΥΠΡΟΣ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί αυτόνομα και όχι σε συνεργασία με το φυσικό κατάστημα.
ΚΥΠΡΟΣ
Οι αποστολές για Κύπρο φεύγουν από Ελλάδα κάθε Δευτέρα πρωί μέσω ACS .
ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
Ο χρόνος παράδοσης είναι 7-10 εργάσιμες μέρες (εκτός Σαββάτου και αργιών).
Τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες Κύπρου ανά είδος είναι 12 ευρώ (για γόβες/πέδιλα/τσάντες μικρές) και 15 ευρώ (για μπότες /μποτάκια/ τσάντες μεσαίες και μεγάλες ανά δρομολόγιο.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ/ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ
Η αγορά από Κύπρο γίνεται αποκλειστικά μέσω πιστωτικής κάρτας.
Η
χρήση της πιστωτικής σας κάρτας για τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό
κατάστημα είναι απολύτως ασφαλής, εφόσον τηρείτε τις σχετικές οδηγίες.
Για
να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, θα πρέπει να συμπληρώσετε στη σχετική
φόρμα το ακριβές όνομα κατόχου, τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της
πιστωτικής σας κάρτας, καθώς και τον τριψήφιο αριθμό (CVV) που βρίσκεται
στο πίσω μέρος της κάρτας.
Ο έλεγχος και η πληρωμή γίνεται άμεσα, εφόσον έχετε συνδεθεί με την συνεργαζόμενη τράπεζα (ΕUROBANK).
Σε κάθε περίπτωση αγοράς, ο αγοραστής θα πρέπει να είναι και ο κάτοχος της κάρτας που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή.
Οπως επίσης και η παραλαβή της παραγγελίας γίνεται στον κάτοχο με την επίδειξη της ταυτότητας του για την ασφάλεια του.
Πληρωμή με Πιστωτική κάρτα
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.markmilan.gr συνεργάζεται με την τράπεζα EUROBANK για την υπηρεσία πληρωμής με πιστωτικές κάρτες
Όλες οι χρεώσεις αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Επιστροφή χρημάτων για παραγγελίες από Κύπρο γίνεται μέσω της πιστωτικής κάρτας αγοράς.
Στην περίπτωση υπαναχώρησης επιβαρύνεσθε με το ποσό αποστολής της παραγγελίας σας, το οποίο αφαιρείται από το ποσόν που θα σας επιστραφεί.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Κάθε επιστροφή χρημάτων, κατόπιν παραλαβής και ελέγχου του προϊόντος ότι πληρεί όλες τις προυποθέσεις ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Αν
δεν τηρούνται οι προυποθέσεις (που αναφέρονται παρακάτω στην
παρ.ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΥΠΡΟΣ) δεν θα γίνεται επιστροφή ή αλλαγή.
Αναλυτικά- κατά περιπτώσεις πληρωμής- η επιστροφή πραγματοποιείται με:
Χρεωστική ή Πιστωτική κάρτα: Απευθείας αντιλογισμός του ποσού στην κάρτα του κατόχου που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.
Στην περίπτωση υπαναχώρησης επιβαρύνεσθε με τα ποσά αποστολής της παραγγελίας σας, τα οποία αφαιρούνται από το ποσόν που θα σας επιστραφεί.
Όλες οι επιστροφές χρημάτων της επιστροφής αγοράς πραγματοποιούνται με τραπεζική μεταφορά,
διεκπεραιώνονται μέσω διαδικασίας web banking από τον λογαριασμό μας
από την συνεργαζόμενη τράπεζα EUROBANK εντός 20 ημερών από την ημέρα
που θα παραλάβουμε το προϊον επιστροφής (η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει
εξ’ολοκλήρου ενδεχόμενα τραπεζικά έξοδα.)
Προϊόντα που
ανήκουν στην ενότητα “OUTLET” καθώς και εκπτωτικά προηγούμενης σεζόν δεν
υπόκεινται στους όρους της επιστροφής χρημάτων.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΥΠΡΟΣ
1)Αλλαγές γίνονται με έξοδα του πελάτη
2)Το προϊόν ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να έχει χρησιμοποιηθεί.
3)Η αλλαγή θα πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων 14 ημερολογιακών ημερών και εφ όσον μας έχετε ενημερώσει εντός επτά 7 ημερολογιακών ημερών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
4)Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με τα πρωτότυπα παραστατικά χωρίς φθορές (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.λ.π)
και να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες
και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά
συνοδεύει το προϊόν και να είναι προστατευμένη κατά την αποστολή (xωρίς ταινίες συσκευασίας και φθορές στο κουτί) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Επιστροφές χωρίς παραστατικά (αποδείξεις, έγγραφα)και εκτός αρχικής συσκευασίας δεν θα γίνονται δεκτές.
Μόλις
παραλάβουμε το προιόν για αλλαγή, και εφ όσον γίνει ο τυπικός έλεγχος,
σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν που μας έχετε ήδη ενημερώσει ότι θέλετε
άμεσα.
5)Για αλλαγές και επιστροφές σε περιόδους εκπτώσεων ισχύουν οι τρέχουσες τιμές των προιόντων στην ημερομηνία αλλαγής.
6)Επιστροφή χρημάτων γίνεται κατευθείαν στην κάρτα που έγινε η συναλλαγή
της παραγγελίας με αφαίρεση από το ποσό κατάθεσης τα έξοδα αποστολής.
7)Αλλαγές/επιστροφές σε φουλάρια και αξεσουάρ δεν γίνονται.
8)Επιστροφές / αλλαγές γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ μέσω ACS. Ο πελάτης παρδίδει ο ίδιος το δέμα του σε κατάστημα της ACS.
Κάθε επιστροφή ή αλλαγή δέματος γίνεται αποκλειστικά μέσω ACS στην παρακάτω διεύθυνση:
Μark Milan/eshop
(τμήμα ΑΛΛΑΓΩΝ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ eshop)
ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ 249,ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΘΗΝΑ ΤΚ 1224
ΤΗΛ: +30 2105900490 και +30 2105989448
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ και OUTLET στην ΚΥΠΡΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
1)Τα προιόντα προσφοράς δεν επιδέχονται συνδυαστικές εκπτώσεις.
2) Στα προϊόντα που ανήκουν στην ενότητα *OUTLET* καθώς και εκπτωτικά *ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ* προηγούμενης σεζόν γίνονται δεκτές αλλαγές μόνο με προιόντα προσφοράς και δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
3) Το κόστος της κάθε αλλαγής γίνεται με έξοδα του πελάτη.
4) Αλλαγές/επιστροφές σε φουλάρια και αξεσουάρ δεν γίνονται.
Κάθε επιστροφή ή αλλαγή δέματος γίνεται αποκλειστικά μέσω ACS στην παρακάτω διεύθυνση:
Μark Milan/eshop
(τμήμα ΑΛΛΑΓΩΝ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ eshop)
ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ 249,ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΘΗΝΑ ΤΚ 1224
ΤΗΛ: +30 2105900490 & + 30 2105989448
ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ στην ΚΥΠΡΟ
Αν με
αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Mark Milan/eshop σας παραδόθηκαν προϊόντα
σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας σας μπορείτε να
επιστρέψετε τα προϊόντα .
Η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν
(πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών +30
2105900490 και +30 2105989448)
Αν αντιμετωπίζετε κάποιο τεχνικό πρόβλημα με την παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τεχνικό μας τμήμα στο + 30 6975425989
Σας ευχαριστούμε!